Wednesday, May 20, 2009

Work Published!


Click to view larger image.

Salam Semua.

Alhamdulillah. Akhirnya hasil kerja saya telah berjaya di"buku"kan.


Bersama syarikat E-Magineers Sdn Bhd, saya telah ditawarkan untuk membuat 43 keping ilustrasi digital (Photoshop) penerima Anugerah Sasterawan Malaysia, Anugerah SEA Write dan penulis terkenal tanahair.


Seterusnya, kesemua 43 keping ilustrasi digital tadi telah dibukukan dan dijadikan cenderahati sempena Majlis Pertemuan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin bersama Sasterawan & Pelancaran 28 Judul Baru Institut Terjemahan Negara Malaysia di Hotel Shangri-La, Putrajaya pada 19hb Mei 2009.


Segala hasil kerja ilustrasi digital buku Sasterawan adalah menjadi hak milik terpelihara Institut Terjemahan Negara Malaysia.

Terima Kasih tak terhingga kepada warga kerja E-Magineers Sdn Bhd & Pustaka Cipta Sdn Bhd: Abang Razak, Kak Intan, Abang Rosihan Juara, Tengku Shahrul, Hidany, Syamsul, Sharifah Melora, Akmal, Kak Ikin dan semua rakan-rakan blog.

~ Shairul Abdul Karim

21 comments:

kalas media said...

wooaahhh... congrate rul.. diam2 jek ko ada projek ek.. baguss..bagus.. hope rezeki lebih murah lepas ni :)

Ozzay said...

Tahniah atas kerja keras tuan Shairul.. berbaloi baloi!!!

pal7 said...

lama x komen kat sini..
taniah bro..teruskan usaha bro..
cayalah..

SULTANdiblogBETA said...

congratz bro...

amirul said...

Salam Bro,
Alhamdulillah... TAHNIAH bro... terus kehadapan k?

Anis Hayati said...

wah..tahniah caturist.
menyepi bersbb rupanya..hehehe
smoga sntiasa dimurahkn rezeki

caturist said...

Terima Kasih kpd semua.

Sokongan dari rakan2 blog semua adalah amat2 saya hargai.

"Do what you know best, All the Best!"

Mia's Mom said...

Salam Caturist!,

Congratulations! Wish there will be more in future. Supposed this is the reason why your blog is temporarily closed, ya?

caturist said...

Salam Mia's Mom.

Insyallah dari masa ke semasa saya akan kemaskini blog Caturist.

Buat masa ni, saya nak sambung semula 'cuti' yang tertangguh...

Tuning balik otak!.. hehehe...

Ivy Metaga said...

tahniahhh!!!!...

lama dah komen sini hi hi...

moga caturist sihat2 selalu k..

Ivy Metaga said...

ehh..salah type plak

maksud sy, lama dah tak komen sini hehehe

caturist said...

Tq Ivy... cayo! cayo! (my wife suka ayat tu).

DrSam said...

salam bro,
hasil karya yang dibukukan menjadi pengiktirafan kepada bakat yang dianugerahkan. semoga ia menjadi inspirasi dan penanda aras kepada generasi akan datang. Tahniah!

caturist said...

Insyallah. Tq DrSam.

aku said...

ada projek rupanya bro..

patut lama tak dtg keforum..

tahniah bro..

[h]einsen said...

tahniah2..teruskan berkarya..!

Emily said...

that's great congrats!

amALIVE said...

salam caturist..
lame x bukak ur blog ni..
Tahniah!!
teruskan

FdausAmad said...

Gua nak jemput lu dtg kenduri kat blog gua.
Follow terus pun xpa.Ikut baca doa.

Blog gua tu dah tak seimbang.Ramai budak berat belah punk.

Gua dah 6 hari merantau jemput kenduri ni.

lu mmg senii!!

yoon see said...

Congrats brother Shairul!
You are the best!
Keep up your good work:)

Fizz said...

Congratz...